Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom – Mgr. Radka Saundersová
Mgr. Radka Saundersová
Bachelor's thesis
Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom
Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom
Anotácia:
Bakalářská práce “Integrace dětí, pro které je anglický jazyk rodným jazykem, v běžných třídách anglického jazyka“ sestává ze dvou částí. Teoretická část se zabývá definicí nadaných a talentovaných žáků ve spojení s bilingvními žáky. Praktická část je případovou studií, která byla navržena tak, aby zjistila, zda jsou potřeby bilingvních žáků a obzvlášť těch žáků, kteří jsou rodilými mluvčími anglického …viacAbstract:
The thesis ‘Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom’ consists of two parts. The theoretical part examines the definition of gifted and talented pupils in connection with bilingual pupils. The practical part is a case study designed to assess whether the needs of bilingual pupils, and particularly those pupils who are native speakers of English, are being …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxn3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Talented, Gifted and Advanced Children in Mixed Ability Classes
Gabriela Ivančíková -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
Cristina Blessano -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář -
Language Advising of an English Teacher Helping Young Learners Develop their Learning Strategies and Facilitate the Process of Studying English Vocabulary
Karla Klečková -
Enhanced cooperation as a form of differentiated integration in the European Union. A case study of the Rome III and Unitary Patent Regulation
Emma Smit -
Armenia between Europe and Eurasia. A case study of the Armenian regional integration strategy in the 21st century
Inga Bussas