Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom – Mgr. Radka Saundersová
Mgr. Radka Saundersová
Bakalářská práce
Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom
Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom
Anotace:
Bakalářská práce “Integrace dětí, pro které je anglický jazyk rodným jazykem, v běžných třídách anglického jazyka“ sestává ze dvou částí. Teoretická část se zabývá definicí nadaných a talentovaných žáků ve spojení s bilingvními žáky. Praktická část je případovou studií, která byla navržena tak, aby zjistila, zda jsou potřeby bilingvních žáků a obzvlášť těch žáků, kteří jsou rodilými mluvčími anglického …víceAbstract:
The thesis ‘Integrating Children Speaking English as their Mother Tongue into the English Classroom’ consists of two parts. The theoretical part examines the definition of gifted and talented pupils in connection with bilingual pupils. The practical part is a case study designed to assess whether the needs of bilingual pupils, and particularly those pupils who are native speakers of English, are being …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxn3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Talented, Gifted and Advanced Children in Mixed Ability Classes
Gabriela Ivančíková -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
Cristina Blessano -
Tvorba pracovních listů pro výuku anglického jazyka
Aneta Brázdová -
Language Advising of an English Teacher Helping Young Learners Develop their Learning Strategies and Facilitate the Process of Studying English Vocabulary
Karla Klečková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová