Street promotion jako nástroj prodeje i propagace – Mgr. Zdeněk STRNAD
Mgr. Zdeněk STRNAD
Bakalářská práce
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Street promotion as a sales tool and image booster
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image …víceAbstract:
This work aims to create a case study of street promotion within the framework of classical corporation. The study addresses all standard phases of street promotion project or pro-gramme, i.e. initiation, preparation, realisation and evaluation. The goal of this work is to verify the basic hypothesis, that street promotion is a complex marketing tool, which can be functionally utilized within modern …víceKlíčová slova
street promotion marketing korporace projekt program propagace promotéři BTL guerilla marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRNAD, Zdeněk. Street promotion jako nástroj prodeje i propagace. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Marketing v neziskovém sektoru
Filip Hlaváček -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Street art a masová média
Markéta Kvapilová -
Vplyv BTL Emsella (HIFEM) na kvalitu života pacientov s močovou inkontinenciou
Petra PANÁČKOVÁ -
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Ethel Hammonsová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann