Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z. – Tetiana Oshchiepkova
Tetiana Oshchiepkova
Bakalářská práce
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Comparison of the decision-making process of Generation X, Y and Z customers.
Anotace:
Práce je zaměřená na porovnání rozhodovacího procesů generaci X, Y, Z při koupi automobilu. Teoretická část obsahuje vliv různých faktorů, nákupní chovaní, typy zákazníků a popis jednotlivých generaci. V praktické časti práce je proveden výzkum prostřednictvím dotazníku, který znázorňuje preference a rozdíly v rozhodovacím procesu generaci X, Y, a Z.Abstract:
The work is focused on comparing the decision-making processes of generation X, Y, Z when buying a car. The theoretical part contains the influence of various factors, purchasing behavior, types of customers and a description of individual generations. In the practical part of the work, research is conducted through a questionnaire that shows the preferences and differences in the decision-making process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l61iv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková