Analýza prostředí jazykových škol se zaměřením na vzdělávací společnost Tutor, s.r.o. – Táňa Maršíčková
Táňa Maršíčková
Bakalářská práce
Analýza prostředí jazykových škol se zaměřením na vzdělávací společnost Tutor, s.r.o.
Analysis of the environment of the language schools with focus on Tutor, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou jazykových škol. Zkoumá, jak studenti vysoké školy v dnešní době vnímají tento druh vzdělávacích institucí. Zjišťuje názory, které na ně studenti mají a snaží se odhalit příčiny nezájmu o studium v těchto agenturách. V teoretické části se zaměřuje na popis procesu marketingového výzkumu a marketingového mixu 5P. V praktické části se zabývá jazykovými školami …víceAbstract:
This Bachelor thesis examines the issue of language schools. It examines the way how university students perceive this kind of educational institutions today. It finds out students' opinions and tries to uncover the causes of lack of interest in studying in these agencies. In the theoretical part the work focuses on the description of the marketing research process and marketing mix 5P. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Radek Stavinoha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková