Asistent pedagoga a jeho role při integraci žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole – Daniel KOTRLA
Daniel KOTRLA
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga a jeho role při integraci žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole
Teaching assistants and their role in integration of children with autistic spectrum disorder at elementary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá pozicí asistenta pedagoga ve vztahu k integraci žáků s poruchou autistického spektra (PAS) na běžné základní škole v Praze. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol, ve kterých jsou stručně charakterizovány jednotlivé poruchy autistického spektra, vymezeny pojmy integrace a inkluze pro potřeby této práce a popis pozice …viacAbstract:
This Bachelor thesis is dealing with the teaching assistant position in relation to integration of children with the autistic spectrum disorder at common public school in Prague. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into five chapters that briefly describes the kinds of the autistic spectrum disorders. This part also defines the integration and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Aneta Marková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTRLA, Daniel. \textit{Asistent pedagoga a jeho role při integraci žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qmbn8f/.
Jak správně citovat práci
KOTRLA, Daniel. Asistent pedagoga a jeho role při integraci žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací strategie na 1.stupni ZŠ pro žáky s diagnózou vysocefunkční autismus (VFA)
Radmila KUBINOVÁ -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga v mateřských školách speciálních v regionu Praha
Barbora Siqueira -
Syndrom vyhoření asistenta pedagoga při práci s dětmi s poruchami chování
Karolína Fejtková -
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga na Krnovsku
Hana TABACHOVÁ -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga a vychovatelů v Olomouckém kraji
Barbora ZEDNÍČKOVÁ -
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga na speciálních školách ve Zlínském kraji
Robin Balažovič -
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů a asistentů pedagoga
Renáta KRATOCHVÍLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva