Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice – Alena Hradilová
Alena Hradilová
Master's thesis
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4847
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2008
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Lubomír Michálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu
Denisa Kortanová -
Analýza trhu z hlediska marketingu podniku
Jana Bachurová