Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice – Veronika Rapošová
Veronika Rapošová
Bachelor's thesis
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Marketing Communication of Radio Station - Project
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace a jejích nástrojů, které jsou k dispozici rozhlasovým stanicím. Zvláštní pozornost je v této souvislosti věnována rozhlasové stanici Český rozhlas Plus. Snažím se prozkoumat aktuálně využívané nástroje marketingového mixu, četnost jejich využití a efektivnost v marketingové komunikaci této rozhlasové stanice. Součástí této práce …moreAbstract:
This thesis focuses on the issues of marketing communications and tools available on radio stations. Czech Radio Plus. I try to analyze currently used tools of marketing mix, its use and efficiency in marketing communication of this radio station. Marketing communication plan of Czech Radio Plus in connection with the 100th selection of Czech Radio, which primarily focuses on marketing mix tools designed …moreKeywords
marketingová komunikace komunikační mix mediální produkt marketingový mix reklama podpora prodeje vztahy s veřejností média veřejné služby rozhlasová stanice Marketing Communication Communication Mix Mediaproduct Marketing Mix Promotion Sales Promotion Public Relations Public Service Media Radio Station
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yzdk8/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ -
Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice
Michal Jůn -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Event marketing v Radiu Čas
Barbora Šindelková -
Marketing v soukromé rozhlasové stanici
Daniel RUMPÍK -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda