Ing. Eva Němcová, BA (Hons)

Diplomová práce

Nové formy reklamy a právo

New Types of Advertising and Law
Anotace:
Cílem diplomové práce je právní analýza nových forem reklamy za pomoci právní úpravy nekalé soutěže, ochrany spotřebitele, ochrany osobnosti, práva duševního vlastnictví a úpravy regulace reklamy. Práce popisuje a právně analyzuje tyto nové formy reklamy: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virální marketing a product placement. V první části práce jsou obecně vymezeny jednotlivé …více
Abstract:
This diploma thesis aims to generally analyze new forms of advertising in a light of specific legal regulations - protection of personal privacy, public regulation of advertising, unfair competition, consumer protection and intellectual property rights. The thesis describes and legally analyzes these new forms of advertising: guerilla marketing, ambush marketing, buzz and viral marketing and product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2012
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta