Využití terapií při edukaci u žáků se středně těžkým mentálním postižením. – Bc. et Bc. Miroslava ČÍHOVÁ
Bc. et Bc. Miroslava ČÍHOVÁ
Diplomová práce
Využití terapií při edukaci u žáků se středně těžkým mentálním postižením.
The use of the therapies in educating a pupils with moderate mental disabilities.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití ergoterapie při edukaci žáků se středně těžkým mentálním postižením. Výzkumný problém byl stanoven: Jak probíhá proces prostřednictvím ergoterapie s cílem pozitivního ovlivnění časové orientace u žáků se středně těžkým mentálním postižením? Výzkumný plán má charakter kvalitativní evaluace zabývající se nácviku správné časové orientace na zmíněném výběrovém souboru …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of ergotherapy in teaching pupils with moderate mental disabilities. Was the research problem: How is the process of ergotherapy in order to positively influence the temporal orientation of pupils with moderate mental disabilities? The research plan has the character of a qualitative assessment dealing with the training of the correct time orientation of the sample. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Wedlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČÍHOVÁ, Miroslava. \textit{Využití terapií při edukaci u žáků se středně těžkým mentálním postižením.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qmvx61/.
Jak správně citovat práci
ČÍHOVÁ, Miroslava. Využití terapií při edukaci u žáků se středně těžkým mentálním postižením.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení dosažené úrovně komunikačních schopností žáků se středně těžkým mentálním postižením
Ondřej Nedbal -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Rozvoj praktických dovedností při vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Tereza Rambousková -
Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením
Martina Syrová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková