Martina KŘENKOVÁ

Master's thesis

Vytváření povědomí různých jazyků skrze anglický jazyk v předškolním vzdělávání.

Awakening to Languages Through English in Pre-Primary Education.
Abstract:
This thesis focuses on a theoretical study of the current pluralistic approach Awakening to Languages, its application in pre-primary education and the effects of teaching it through English. The first aim of this thesis is to summarize the concept of plurilingualism with a special focus on the description of pluralistic approaches. The Awakening to Languages approach will be described and further …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálním pluralistickým přístupem Vytváření povědomí různých jazyků, jeho použitím v předškolním vzdělávání a dopadem jeho výuky pomocí anglického jazyka. Prvním cílem teoretické části je shrnutí plurilingvního konceptu se zaměřením na popis pluralistických přístupů. Dále je popsán a specifikován přístup Vytváření povědomí různých jazyků v souvislosti s deskriptory navrženými …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Natalia Orlová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘENKOVÁ, Martina. Vytváření povědomí různých jazyků skrze anglický jazyk v předškolním vzdělávání.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Uč. cizích jazyků pro ZŠ-AJ navazující