Dominik Klimek

Bakalářská práce

Využití Online marketingu v Multilevel společnosti

Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Využití Online Marketingu v Multilevel společnosti“ je analýza marketingu v multilevel společnosti TianDe. V první části práce jsou zachyceny teoretické poznatky o marketingu, online marketingu a multilevel marketingu. Ve druhé části práce jsou tyto poznatky implementovány a popsány na firmu TianDe. Za cíl práce si autor kladl analýzu online komunikace firmy a možnosti využití …více
Abstract:
The subjekt of the bachelor thesis „Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic" is the analysis of marketing in multilevel company TianDe. In the first part of the thesis, are capture theoretical knowledge about marketing, online marketing and multilevel marketing. In the second part of the thesis, these findings are implemented and described on TianDe company. The aim of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc, Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní