Využití Online marketingu v Multilevel společnosti – Dominik Klimek
Dominik Klimek
Bakalářská práce
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Využití Online Marketingu v Multilevel společnosti“ je analýza marketingu v multilevel společnosti TianDe. V první části práce jsou zachyceny teoretické poznatky o marketingu, online marketingu a multilevel marketingu. Ve druhé části práce jsou tyto poznatky implementovány a popsány na firmu TianDe. Za cíl práce si autor kladl analýzu online komunikace firmy a možnosti využití …víceAbstract:
The subjekt of the bachelor thesis „Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic" is the analysis of marketing in multilevel company TianDe. In the first part of the thesis, are capture theoretical knowledge about marketing, online marketing and multilevel marketing. In the second part of the thesis, these findings are implemented and described on TianDe company. The aim of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t9m7j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc, Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
Tereza Bařinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta