Kateřina Panáková

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Panáková, Kateřina. Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe