Využití Online marketingu v Multilevel společnosti – Dominik Klimek
Dominik Klimek
Bachelor's thesis
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Využití Online Marketingu v Multilevel společnosti“ je analýza marketingu v multilevel společnosti TianDe. V první části práce jsou zachyceny teoretické poznatky o marketingu, online marketingu a multilevel marketingu. Ve druhé části práce jsou tyto poznatky implementovány a popsány na firmu TianDe. Za cíl práce si autor kladl analýzu online komunikace firmy a možnosti využití …moreAbstract:
The subjekt of the bachelor thesis „Online marketing in Multilevel/Network company in Czech Republic" is the analysis of marketing in multilevel company TianDe. In the first part of the thesis, are capture theoretical knowledge about marketing, online marketing and multilevel marketing. In the second part of the thesis, these findings are implemented and described on TianDe company. The aim of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t9m7j/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc, Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
Tereza Bařinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta