Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Petr Vavřík
Bc. Petr Vavřík
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu, kde jsou jednotlivé pojmy analyzovány a definovány. Druhá kapitola se věnuje představení společnosti a její podrobné analýze. Třetí kapitola obsahuje hodnocení …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of selected company and try to suggest possible recommendations for improvement. The first chapter deals with theory of marketing, marketing mix and marketing research, where it discusses and defines individual terms. The second chapter introduces the company and its detailed description. The third chapter assesses the current state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/irlnl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hercig
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová