Bc. Barbora Andrle Budinská

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálního marketingového mixu společnosti ULTIMATE SPORTS GYM a navrhnutí jeho zlepšení. V první části jsou rozebrány základní pojmy, jako je marketing, marketing ve službách a jednotlivé části marketingového mixu. Mezi těmito marketingovými nástroji je zahrnuto i užití marketingu ve sportu. Druhá část diplomové práce obsahuje stručné představení společnosti. Další …více
Abstract:
The aim of the thesis is to assess the current marketing mix of ULTIMATE SPORTS GYM and to propose its improvement. In the first part the basic concepts such as marketing, marketing in services and the different parts of the marketing mix are discussed. Among these marketing tools, the use of marketing in sports is included. The second part of the thesis contains a brief introduction of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yb7b7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Matyáš Matal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce