Bc. Petr Vavřík

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu, kde jsou jednotlivé pojmy analyzovány a definovány. Druhá kapitola se věnuje představení společnosti a její podrobné analýze. Třetí kapitola obsahuje hodnocení …more
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of selected company and try to suggest possible recommendations for improvement. The first chapter deals with theory of marketing, marketing mix and marketing research, where it discusses and defines individual terms. The second chapter introduces the company and its detailed description. The third chapter assesses the current state …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Hercig

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic

All theses