Dramatická výchova jako předmět na 1. stupni ZŠ – Andrea Simonidesová
Andrea Simonidesová
Diplomová práce
Dramatická výchova jako předmět na 1. stupni ZŠ
Dramatická výchova jako předmět na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá dramatickou výchovou, jejími cíly, hodnotami a hlavními myšlenkami. Popisuje základní metodologii, techniky dramatické výchovy, výchovně vzdělávací proces a jeho podmínky. Dále se práce zabývá organizací vyučovací jednotky, osobností učitele, ale i důležitým aspektem, hodnocením žáka. V praktické části jsou zpracovány tématické plány pro 1.- 5. ročník základní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2010
- Vedoucí: Věra Kotková
- Oponent: Vladimíra Hornáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Etická výchova a rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku
Terezie Novotná -
Rozvoj osobnosti a umělecké identity prostřednictvím praktického a dlouhodobého působení estetické výchovy
Kateřina Veselá -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková