Klára Cvešperová

Bakalářská práce

Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a. s.

Effect of Advertisement and Gifts on Taxation in the Corporation Internet Mall, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části …více
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the effect of advertisement and gifts on taxation in a selected company in Czech Republic. The first part describes the issue from the theoretical perspective and explains the basic terms in the field of taxes, with focus put on value added tax and corporate income tax. The end of the first part focuses on basic legal aspects from the perspective of gifts and advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Blanka Jarolímová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cvešperová, Klára. Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a. s.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe