Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci – Bc. Miroslav Dykas
Bc. Miroslav Dykas
Master's thesis
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Principle of event marketing and it's use in marketing communication
Abstract:
Na spotřebitelských trzích, kde existuje vysoká konkurence homogenních produktů a služeb, se v současné době přesouvá boj o zákazníka z oblasti racionálního zdůrazňování technických parametrů do oblasti emotivního působení zábavy a zprostředkování silných a pozitivních emocí. Event marketing je na emocích a zábavě založen, z tohoto důvodu se tak stává významnou součástí marketingového komunikačního …moreAbstract:
In the consuption markets, where exist the strong competition of products and services, is currently being moved the struggle for a customer form the area of emphasizing technical parameters to the area of emotive actuation of entertainment and mediation intense and positive emotions. event marketing is based on emotions and entertainment and for this mason is becoming very important part of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x5xmc/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Lenka Sedláčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček