Bc. Miroslav Dykas

Master's thesis

Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci

Principle of event marketing and it's use in marketing communication
Abstract:
Na spotřebitelských trzích, kde existuje vysoká konkurence homogenních produktů a služeb, se v současné době přesouvá boj o zákazníka z oblasti racionálního zdůrazňování technických parametrů do oblasti emotivního působení zábavy a zprostředkování silných a pozitivních emocí. Event marketing je na emocích a zábavě založen, z tohoto důvodu se tak stává významnou součástí marketingového komunikačního …more
Abstract:
In the consuption markets, where exist the strong competition of products and services, is currently being moved the struggle for a customer form the area of emphasizing technical parameters to the area of emotive actuation of entertainment and mediation intense and positive emotions. event marketing is based on emotions and entertainment and for this mason is becoming very important part of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Lenka Sedláčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní