Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci – Bc. Miroslav Dykas
Bc. Miroslav Dykas
Diplomová práce
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Principle of event marketing and it's use in marketing communication
Anotace:
Na spotřebitelských trzích, kde existuje vysoká konkurence homogenních produktů a služeb, se v současné době přesouvá boj o zákazníka z oblasti racionálního zdůrazňování technických parametrů do oblasti emotivního působení zábavy a zprostředkování silných a pozitivních emocí. Event marketing je na emocích a zábavě založen, z tohoto důvodu se tak stává významnou součástí marketingového komunikačního …víceAbstract:
In the consuption markets, where exist the strong competition of products and services, is currently being moved the struggle for a customer form the area of emphasizing technical parameters to the area of emotive actuation of entertainment and mediation intense and positive emotions. event marketing is based on emotions and entertainment and for this mason is becoming very important part of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x5xmc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace
Daniela Nová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová