Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace – Eva Terazová
Eva Terazová
Bachelor's thesis
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Analysis of Online Marketing of the Selected Non-Profit Organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze online marketingu neziskové organizace Středisko rané péče EDUCO Zlín z. s. Cílem práce bylo provést celkovou analýzu online marketingu organizace včetně vypracování doporučení pro jeho zefektivnění. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti online marketingu a neziskových organizací. Na tyto poznatky navazuje kompletní analýza …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of online marketing of the non-profit organization Center for Early Care EDUCO Zlín z. S. The work first summarizes the most important theoretical knowledge in the field of online marketing and non-profit organizations. These findings are followed by a complete analysis of online marketing of the selected company. Based on the identified situation, a recommendation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Terazová, Eva. Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Terézia Palaščáková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze