Branding značky na sociální síti – Bc. Adrián Molota
Bc. Adrián Molota
Diplomová práce
Branding značky na sociální síti
Branding on Social Media
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím brandingu a optimálneho spôsobu komunikácie vlastnej značky pôsobiacej výhradne v prostredí sociálnych médií. Značka ako taká bude reakciou na osobný branding autora práce a má vychádzať z jeho positioningu vytvoreného na sociálnej sieti Instagram, kde bude aj primárne komunikovaná a zakladaná. Práca je rozdelená do troch častí. V teoretickej časti sú prestavené …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to create branding and the optimal way of communicating one's own brand operating exclusively on the social media platforms. The brand as such will be a reaction to the personal branding of the author of the work and should be based on his positioning created on the Instagram social network platform, where it will also be primarily communicated and established …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Molota, Adrián. Branding značky na sociální síti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému
Zuzana Blašková -
Komunikačná stratégia značky Oreo
Simona Ladislavová -
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Kristína Vaverčáková -
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Miriama Šimurková -
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Erika Žitniaková -
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová