Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání – Bc. Nataša Stavjaňová
Bc. Nataša Stavjaňová
Master's thesis
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Theory of Mind of Preschool Children in Traditional and Alternative Education
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje dítě předškolního věku z hlediska vývojové psychologie, především jeho kognitivního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli, zabývá se vývojem teorie mysli u dětí předškolního věk a jeho vlivu na učení, okolnostmi, jež působí na schopnost …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of Theory of mind of children in pre-school age. The theoretical part of the thesis provides characteristics of a pre-school child from the perspective of development psychology, especially its cognitive development accompanied with the process of socializing. The second chapter explains the term of Theory of mind with a detail on development of the theory of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stavjaňová, Nataša. Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení školní práce a strachu ze školy žáků tradičních a vybraných alternativních škol
Tereza Pulicarová -
Pohybová aktivita dětí ve škole a ve volném čase na 1. stupni státní a alternativní školy.
Anežka Knauteová -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Vliv motivace k učení u žáků 8. a 9. tříd v tradičních a alternativních školách na jejich další vzdělávací aspirace
Markéta Pajerová -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Spolupráce škol a knihoven při vzdělávání žáků předškolního věku na Valašsku
Terezie Havlíková