Bc. Nataša Stavjaňová

Diplomová práce

Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání

Theory of Mind of Preschool Children in Traditional and Alternative Education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje dítě předškolního věku z hlediska vývojové psychologie, především jeho kognitivního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli, zabývá se vývojem teorie mysli u dětí předškolního věk a jeho vlivu na učení, okolnostmi, jež působí na schopnost …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of Theory of mind of children in pre-school age. The theoretical part of the thesis provides characteristics of a pre-school child from the perspective of development psychology, especially its cognitive development accompanied with the process of socializing. The second chapter explains the term of Theory of mind with a detail on development of the theory of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stavjaňová, Nataša. Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe