Diskrepance mezi ideálem krásy v reklamním průmyslu a reálnou reflexí současných mužů – Klára Vávrová
Klára Vávrová
Bachelor's thesis
Diskrepance mezi ideálem krásy v reklamním průmyslu a reálnou reflexí současných mužů
The discrepancy between the ideal of beauty of women presented in the advertising industry and the actual perception of beauty by contemporary men
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na rozpory mezi prezentovanou krásou žen v marketingu a preferencemi současných mužů. V rámci této analýzy je zkoumán fenomén krásy z různých perspektiv, zahrnující kulturní, sociologické a psychologické hledisko. Zvláštní pozornost je věnována kritickému pohledu feminismu na mýtus krásy v dnešní společnosti. Práce dále zkoumá roli médií při formování a šíření ideálů krásy, zejména …viacAbstract:
This thesis focuses on the discrepancies between the presented beauty of women in marketing and the preferences of contemporary men. Within this analysis, the phenomenon of beauty is examined from various perspectives, including cultural, sociological, and psychological viewpoints. Special attention is given to the critical perspective of feminism on the myth of beauty in today's society. The thesis …viacKľúčové slová
ideály krásy mýtus krásy marketing současní muži reklama etika v reklamě feminismus rozpory
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedúci: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Klára. \textit{Diskrepance mezi ideálem krásy v~reklamním průmyslu a~reálnou reflexí současných mužů}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qowgk3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech
Hanna Filatava -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Digitální fotografie v reklamě
Nikol Obrová -
Režimy krásy vnímání vlastní atraktivity v kontextu současných ideálů krásy
Romana Klečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva