Zuzana Rakovanová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etikou v reklamě na území České republiky. Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti obecně k reklamám a komparace rozhodnutí Rady pro reklamu a postojů veřejnosti ke čtyřem vybraným reklamám. Dílčím cílem je zhodnocení vývoje rozhodnutí Rady pro reklamu a podaných stížností v letech 2008–2018.V teoretické části jsou objasněny za pomocí odborné literatury a elektronických …víceAbstract:
Bachelor thesis is dealing with ethics in advertising within the Czech Republic. The aim of this thesis is to find out about public opinion on promotion in general, and to compare the verdicts of Czech Advertising Standards Council with public opinion about four selected advertisements. Partial aim is to evaluate the development of verdicts of Czech Advertising Standards Council about complaints filed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva