Vliv dílen čtení na úroveň čtenářské gramotnosti absolventů základních škol – Bc. Stanislava STARZOVÁ
Bc. Stanislava STARZOVÁ
Master's thesis
Vliv dílen čtení na úroveň čtenářské gramotnosti absolventů základních škol
The Influence of the Reading Workshop on the Basic School´s Absolvent´s Reading
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností a jejím aktuálním stavem, popisuje metody pro její úspěšné rozvíjení a zmiňuje mezinárodní výzkumy, které se čtenářskou gramotností dlouhodobě zabývají. V praktické části popisuje výzkum interpretující výsledky absolventů základních škol ve standardizovaném PISA testu. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda lepších výsledků, co se čtenářské gramotnosti …viacAbstract:
This thesis deals with the term reader?s literacy and with its current situation. It describes some methods for its succesful developing and it reffers some international researches that are concerned with reader?s literacy for a long time. In the practical part of this theses describes research that interprets results of the basic school?s absolvents in the standardized PISA test. The aim of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zverejniť od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedúci: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STARZOVÁ, Stanislava. Vliv dílen čtení na úroveň čtenářské gramotnosti absolventů základních škol. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Prekoncepce čtení a čtenářství na 2. stupni základní školy
Magdaléna LNĚNIČKOVÁ -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková -
Čtení a čtenářství současných středoškoláků
Tereza Kunická -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Některé metody aproximace funkcí
Petra Staňová