Kniha jako užité umění - téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání – Bc. Jiří Přivřel, DiS.
Bc. Jiří Přivřel, DiS.
Diplomová práce
Kniha jako užité umění - téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání
The Book Like a Type of Applied Art – the Subject of Aesthetic Education at a Grammar School
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Kniha jako užité umění – téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání“ spojuje dvě oblasti: pedagogiku a umění. Obě tyto oblasti se vzájemně stýkají ve světě estetické výchovy. Autor práce uměnovědné téma „Kniha jako užité umění“ staví před pedagogickou výzvu. Učinit z něj předmět výuky v rámci gymnaziálního vzdělávání a takto je co nejvhodněji předat žákům. Autor nejprve …víceAbstract:
The thesis called: „The Book Like a Type of Applied Art – the Subject of Aesthetic Education at a Grammar School“ units two fields: the pedagogy and the art. Both of them are meeting in the world of Aesthetic education. The author of this thesis is confronting theme „The Book Like a Type of Applied Art“ with pedagogical challenge. As a subject of education during secondary education it is the best …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z35c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka politické geografie v gymnaziálním vzdělávání
Martin Plodek -
Globální systémy v geografickém gymnaziálním vzdělávání
Veronika Burianová -
Aktuální stav výuky estetické výchovy na hudebních konzervatořích v ČR jako východisko pro návrh prakticky zaměřené výuky
Soňa Prokešová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Návrh deskové únikové hry pro výuku estetické výchovy
Iveta Maršálková -
České objektové umění v letech 1964–1980 na pozadí středoevropské neoavantgardy
Petra Lexová -
Animační postupy užité zónou pro umění 8SMIČKA v Humpolci
Simona Kamarýtová -
Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice
Šimon Kříž