Kniha jako užité umění - téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání – Bc. Jiří Přivřel, DiS.
Bc. Jiří Přivřel, DiS.
Master's thesis
Kniha jako užité umění - téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání
The Book Like a Type of Applied Art – the Subject of Aesthetic Education at a Grammar School
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Kniha jako užité umění – téma estetické výchovy v gymnaziálním vzdělávání“ spojuje dvě oblasti: pedagogiku a umění. Obě tyto oblasti se vzájemně stýkají ve světě estetické výchovy. Autor práce uměnovědné téma „Kniha jako užité umění“ staví před pedagogickou výzvu. Učinit z něj předmět výuky v rámci gymnaziálního vzdělávání a takto je co nejvhodněji předat žákům. Autor nejprve …moreAbstract:
The thesis called: „The Book Like a Type of Applied Art – the Subject of Aesthetic Education at a Grammar School“ units two fields: the pedagogy and the art. Both of them are meeting in the world of Aesthetic education. The author of this thesis is confronting theme „The Book Like a Type of Applied Art“ with pedagogical challenge. As a subject of education during secondary education it is the best …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z35c6/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Výuka politické geografie v gymnaziálním vzdělávání
Martin Plodek -
Globální systémy v geografickém gymnaziálním vzdělávání
Veronika Burianová -
Aktuální stav výuky estetické výchovy na hudebních konzervatořích v ČR jako východisko pro návrh prakticky zaměřené výuky
Soňa Prokešová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Návrh deskové únikové hry pro výuku estetické výchovy
Iveta Maršálková -
Animační postupy užité zónou pro umění 8SMIČKA v Humpolci
Simona Kamarýtová -
Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice
Šimon Kříž -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Petra Havelková