Pavla Vrábliková
Bakalářská práce
Marketingová strategie MND a.s.
Marketing Strategy of MND a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu na inovaci marketingové strategie. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout inovovanou marketingovou strategii. \item{Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje základní pojmy, marketing, marketingová strategie, analýza apod. Cílem praktické části je na základě …víceAbstract:
This thesis is concerned with development of a marketing strategy innovation. The aim of this study is to analyse the existing marketing strategy of the company and to design the innovated one. \item{The thesis is divided into the teoretical and the practical part. The teoretical part of the thesis defines basic terms, marketing, marketing strategy etc. The aim of the practical part is to suggest new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Miloslava CHOVANCOVÁ, CSc.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrábliková, Pavla. Marketingová strategie MND a.s.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Tereza Červinková -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Monika Vodová -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Martin Flášar -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Andrea Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva