Bc. Martin Šuťák

Diplomová práce

Etický rozměr komunikace fenoménu sociálních sítí

The ethical dimension of communication phenomenon of social networks
Anotace:
Tato práce nám znázorní komunikaci v obecném měřítku, oblast reklamy, její regulaci, nástroje a právním vymezení regulace reklamy a následně doplnění o etickou stránku dané problematiky. Na to naváže užití daných dat k rozebrání marketingových nástrojů Facebooku, stanovení efektivnosti za pomoci experimentu a konečné etické zhodnocení výsledků v porovnání s chováním Facebooku.
Abstract:
This work typifies us the communication in general, the advertising, its regulation, legal tools and the definition of advertising regulation and then completion by the ethical side of of the issue. It establishes the use of the data for the analyzing Facebook marketing tools, establishing the effectiveness with the help of the experiment and ethical evaluation of the final results in comparison with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace