Etický rozměr komunikace fenoménu sociálních sítí – Bc. Martin Šuťák
Bc. Martin Šuťák
Diplomová práce
Etický rozměr komunikace fenoménu sociálních sítí
The ethical dimension of communication phenomenon of social networks
Anotace:
Tato práce nám znázorní komunikaci v obecném měřítku, oblast reklamy, její regulaci, nástroje a právním vymezení regulace reklamy a následně doplnění o etickou stránku dané problematiky. Na to naváže užití daných dat k rozebrání marketingových nástrojů Facebooku, stanovení efektivnosti za pomoci experimentu a konečné etické zhodnocení výsledků v porovnání s chováním Facebooku.Abstract:
This work typifies us the communication in general, the advertising, its regulation, legal tools and the definition of advertising regulation and then completion by the ethical side of of the issue. It establishes the use of the data for the analyzing Facebook marketing tools, establishing the effectiveness with the help of the experiment and ethical evaluation of the final results in comparison with …víceKlíčová slova
Komunikace komunikátor komunikant médium sdělení komunikační mix reklama regulace reklamy manipulace konkurence veřejnoprávní soukromoprávní nekalé praktiky hospodářská soutěž právo internet PPC PPV PPA E-mail marketing virální marketing webové stránky Copywriting SEO etika Facebook odkazové farmy klikací farmy Facebook Ads „líbí se mi“
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nwqv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy
Petra Ondroušková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová