Bc. Denisa Šúmská

Master's thesis

Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby

The Impact of Instagram Influencers on the Hospitality Industry
Abstract:
Tématem této diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram a využití zmíněného nástroje v rámci propagace ubytovacích služeb se zaměřením na chaty a chalupy. Cílem práce je zjistit, jak mohou pronajímatelé využít Instagram k propagaci svého ubytování a proč je dobré do komunikace zapojit influencery. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a shrnuty poznatky ohledně influencer …more
Abstract:
This master thesis focuses the topic of influencer marketing on the social network Instagram and the use of this marketing tool for promotion of accommodation services, focusing on chalets and cottages. The thesis discovers the importance of involving influencers into the communication strategy and the way of effectively doing so. The theoretical part defines important terms regarding influencer marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šúmská, Denisa. Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications