Mgr. Jitka Káňová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový výzkum návštěvnosti na památce Technického muzea v Brně - MJ-S3 Zahrada

Marketing Research of Visiting on Monument the Technical Museum in Brno - Infantry Block MJ-S3 Zahrada
Anotace:
Prezentovaná bakalářská práce se zabývá teorií marketingu a uvádí ji do praxe v neziskové organizaci Technického muzea v Brně. V první části shrnuje vlastní historii Technického mu-zea v Brně od založení po současnost a konkrétně se věnuje technické památce MJ-S3 Zahrada, na které je dokumentována historie Československého opevnění z let 1935-1938. Na památku je aplikována marketingová teorie a postupy …více
Abstract:
The presented bachelors thesis is focusing on the marketing procedure application for non-profit organisation. As a object of the interest are the exibition areas of the Technical Muse-um in Brno. In the first chapter is described the history of the Technical Museum in Brno since the foundation. The marke-ting procedures are demonstrated on the monument called MJ-S3 Zahrada. This monument was built …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Holman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta