Natálie Pistovčáková

Bakalářská práce

Komparace marketingové komunikace vybraných středních škol

Comparison of Marketing Communication of Selected Secondary Schools
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci a komunikační mix vybraných středních škol, provést jejich komparaci. Studentka provede analýzu komunikačního mixu 2 středních škol a jejich komparaci. Dále bude provedeno dotazníkové šetření zaměřené jak na vedení, tak na studenty vybraných škol. Na základě provedeného šetření budou navrhnuta vhodná opatření pro jednotlivé školy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.