Ekologické důsledky působení komerčních marketingových komunikací – Mgr. Alexander KRAJČÍR
Mgr. Alexander KRAJČÍR
Bakalářská práce
Ekologické důsledky působení komerčních marketingových komunikací
Ekologický dopad propagačných aktivít spoločnosti EKO-KOM
Ecological fallout of operating commercial marketing communications - Ecological fallout of operating commercial activities of company EKO-KOM
Anotace:
Orientácia na ekológiu je v súčasnej dobe trend v mnohých oblastiach nielen spoločenského života, ale i v štruktúre marketingovej koncepcie firiem. V zásade sa ekológiou zaoberajú neziskové organizácie, avšak súčasné tendencie naznačujú uplatnenie ekologickej orientácie i v komerčnej sfére. Jedným z takýchto subjektov je aj firma EKO-KOM, ktorá orientuje nielen svoje výrobné, ale i propagačné činnosti …víceAbstract:
Proecologic orientation is a present trend in many fields of not only social life, but also in structure of marketing conception of companies. In fact, ecology is a typical point of interest on non-profit organizations, however present situation is showing ecological orientation as a success attitude for pro-profit organizations. One of these subjects is company EKO-KOM, which is orients its producing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAJČÍR, Alexander. Ekologické důsledky působení komerčních marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a oceňování lidí v neziskových a ziskových organizacích
Tomáš Chrobák -
Společenská odpovědnost u různých typů organizací (ziskových a neziskových organizací a municipalit).
Josef Polzer -
Rozvoj lidských zdrojů a kvalita pracovního života v ziskové a neziskové sféře
Dagmar Jirmanová -
Podpora činnosti nestátní neziskové organizace komerční společností a jejich spolupráce při pořádání charitativních a benefičních akcí
Veronika Kovářová -
Spolupráce ziskové a neziskové organizace při realizaci CSR koncepce.
Vojtěch Zima -
Finanční reporting ziskových a neziskových organizací
Justina Hatemová -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Veronika Mušinská -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová