Mgr. Alexander KRAJČÍR

Bakalářská práce

Ekologické důsledky působení komerčních marketingových komunikací

Ekologický dopad propagačných aktivít spoločnosti EKO-KOM

Ecological fallout of operating commercial marketing communications - Ecological fallout of operating commercial activities of company EKO-KOM
Anotace:
Orientácia na ekológiu je v súčasnej dobe trend v mnohých oblastiach nielen spoločenského života, ale i v štruktúre marketingovej koncepcie firiem. V zásade sa ekológiou zaoberajú neziskové organizácie, avšak súčasné tendencie naznačujú uplatnenie ekologickej orientácie i v komerčnej sfére. Jedným z takýchto subjektov je aj firma EKO-KOM, ktorá orientuje nielen svoje výrobné, ale i propagačné činnosti …více
Abstract:
Proecologic orientation is a present trend in many fields of not only social life, but also in structure of marketing conception of companies. In fact, ecology is a typical point of interest on non-profit organizations, however present situation is showing ecological orientation as a success attitude for pro-profit organizations. One of these subjects is company EKO-KOM, which is orients its producing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4812

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAJČÍR, Alexander. Ekologické důsledky působení komerčních marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.