Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu – Petra Vachunová
Petra Vachunová
Diplomová práce
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Customer satisfaction index and consumer preferences on telecommunications market
Anotace:
Táto práca sa zameriava na skúmanie zákazníckych preferencií na českom telekomunikačnom trhu. Na tento výskum používa index zákazníckych preferencií a spokojnosť s čiastkovými službami poskytovanými operátormi. Tieto skúma v troch stupňoch, za pomoci korelogramu, agregovaného regresného modelu a čiastkových regresných modelov kopírujúcich spokojnosť s službami. Práca prichádza k záveru, že image spoločnosti …víceAbstract:
This work focuses on the investigation of customer preferences in the Czech telecommunications market. It uses the customer satisfaction index and satisfaction with the services provided by operators. They are examined in three stages, with the help of corellogram, aggregated regression model and partial regression models copying the satisfaction with services. The work concludes that the image of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedoucí: Dominik Stroukal
- Oponent: Libor Dušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa