Marketingová strategie pro firmu Lindex – Bc. Monika Vítová
Bc. Monika Vítová
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro firmu Lindex
Marketing strategy of the company Lindex
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou produktovou strategii pro firmu Lindex. Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou strategií firmy Lindex, popisu společnosti až po její současnost. Dále v práci nalezneme SWOT analýzu a analýzu prostředí (mikroprostředí a makroprostředí). Pro potřeby stanovení nové produktové strategie byl sestaven marketingový průzkum, který nám dal odpověď …víceAbstract:
The subject of this bachelors thesis is a proposal of an ideal product strategy for Lindex company. The thesis describes current pruduct strategy of the company. It describes the firm itsefl and focus on the current situation. There is a SWOT analysis and the analysis of the environment(micro & macro). In order to specify a new product strategy a marketing survay was conducted which showed the least …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vítová, Monika. Marketingová strategie pro firmu Lindex. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva