Bc. Kristýna Kaincová

Diplomová práce

Kreativní marketingová strategie vybraného podniku

Creative strategy of a selected company
Anotace:
Diplomová prace s názvem „Kreativní strategie vybraného podniku” má za úkol popsat průběh nastavení značky sportovní haly - Šumavské Kotelny a popsat tvorbu její kreativní strategie. Dále cílem práce je sestavení takové strategie, podle které bude moci podnik vybudovat a upevnit svoji pozici v konkurenčním prostředí. Cílem samotné strategie je sestavení takové strategie, podle které bude moci podnik …více
Abstract:
The diploma thesis entitled "Creative strategy of a selected company" aims to describe the course of setting up the brand of the sports hall - Šumavská Kotelna and to describe the creation of its creative strategy. Furthermore, the aim of the work is to compile such a strategy, according to which the company will be able to build and strengthen its position in a competitive environment. The goal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON