Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami rozvážky jídel – Ivana Štefková
Ivana Štefková
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami rozvážky jídel
Evaluation of Customer Satisfaction with Meal Delivery Services
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracovat a zhodnotit spokojenost zákazníků se službami rozvážky jídel. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a člení se na 4 kapitoly. První část se zabývá základními teoreticko-metodickými východisky managementu kvality, kde jsou představeny základní pojmy včetně metod měření spokojenosti zákazníků. V druhé části této diplomové práce jsou uvedeny …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop and evaluate customer satisfaction with meal delivery services.The thesis consists of a theoretical and a practical part and is divided into 4 chapters. The first part deals with the basic theoretical-methodical foundations of quality management, where basic concepts are introduced including methods of measuring customer satisfaction. In the second part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina