Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň – Roman Ivičič
Roman Ivičič
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň
Marketing Communication of Nonprofit Event "Vinaři jdou na dřeň"
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingové komunikace se zaměřením na neziskový sektor a pořádání eventů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu obsahu komunikace a rozboru propagace konkrétního eventu projektu Vinaři jdou na dřeň.Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of marketing communication with a focus on the non-profit sector and event organization. The practical part is focused on the evaluation of the questionnaire survey, analysis of the content of communication and analysis of the promotion of a particular event of project Vinari jdou na dren.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVIČIČ, Roman. \textit{Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qpwrgs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ivičič, Roman. Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití strategického marketingu v event managementu
Katarzyna Gattnar -
Dopad koronavirové krize na Fashion event DOTEK 2021
Jakub Struhař -
Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.
Tereza Bolfová -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Laická veřejnost a problematika dárcovství kostní dřeně
Kristýna Málková -
Informovanost studentů nelékařských oborů o transplantaci a dárcovství kostní dřeně
Denisa Dvořáčková -
Informovanost veřejnosti o dárcovství kostní dřeně
Michaela Veletová -
Informovanost veřejnosti o dárcovství kostní dřeně
Ingrid Kalistová