Roman Ivičič

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň

Marketing Communication of Nonprofit Event "Vinaři jdou na dřeň"
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingové komunikace se zaměřením na neziskový sektor a pořádání eventů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu obsahu komunikace a rozboru propagace konkrétního eventu projektu Vinaři jdou na dřeň.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of marketing communication with a focus on the non-profit sector and event organization. The practical part is focused on the evaluation of the questionnaire survey, analysis of the content of communication and analysis of the promotion of a particular event of project Vinari jdou na dren.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ivičič, Roman. Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe