Irena ZEMKOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní plán soutěže Vinařství roku

Advertising Plan for the Winery of the Year Competition
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the advertising plan applied to contest called Winery of the year competition. The main aim is to elaborate its own solutions, which could promote the competition in reality. The thesis firstly focuses on theoretical knowledge and all its necessary parts. Those are then analyzed and transformed into the practical part, which focuses on its own concept of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZEMKOVÁ, Irena. Reklamní plán soutěže Vinařství roku. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe