Irena ZEMKOVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Advertising Plan for the Winery of the Year Competition
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the advertising plan applied to contest called Winery of the year competition. The main aim is to elaborate its own solutions, which could promote the competition in reality. The thesis firstly focuses on theoretical knowledge and all its necessary parts. Those are then analyzed and transformed into the practical part, which focuses on its own concept of advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMKOVÁ, Irena. Reklamní plán soutěže Vinařství roku. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Iveta Brázdilová -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Podnikatelský plán na založení restaurace v zámeckém komplexu Verušičky
Anna Dostálová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová