Úloha PR manažera vybraného podniku – Ivanová Ivanová
Ivanová Ivanová
Bakalářská práce
Úloha PR manažera vybraného podniku
Role of a Public Relations manager in a chosen company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o úloze PR manažera a jeho role ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována oblasti PR a příslušným komunikačním nástrojům, které PR k ovlivnění veřejného mínění využívá. Další kapitoly jsou věnovány charakteristice manažera. Zvláště jsou popsány manažerské funkce a styly řízení efektivního manažera v podniku. Cílem závěrečné práce je ověření předem stanovených výzkumných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of PR manager and his role in the selected company. The theoretical part is devoted to the field of PR and the relevant communication tools that PR uses to influence public opinion. The next chapters are devoted to the characteristics of the manager. In particular, the managerial functions and management styles of an effective manager in a company are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ps4j7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Radek Mitáček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Návrhy na rozšíření marketingové komunikace společnosti pro mezinárodní publikum společnosti
Veronika Ulrichová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Linda Chrudinová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Sociokulturní a jazykové faktory v marketingové komunikaci společnosti Corinthia Hotels
Yekaterina Zgurskaya -
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Aneta Nečasová -
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Monika Prokopová