Ivanová Ivanová
Bachelor's thesis
Úloha PR manažera vybraného podniku
Role of a Public Relations manager in a chosen company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o úloze PR manažera a jeho role ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována oblasti PR a příslušným komunikačním nástrojům, které PR k ovlivnění veřejného mínění využívá. Další kapitoly jsou věnovány charakteristice manažera. Zvláště jsou popsány manažerské funkce a styly řízení efektivního manažera v podniku. Cílem závěrečné práce je ověření předem stanovených výzkumných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of PR manager and his role in the selected company. The theoretical part is devoted to the field of PR and the relevant communication tools that PR uses to influence public opinion. The next chapters are devoted to the characteristics of the manager. In particular, the managerial functions and management styles of an effective manager in a company are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ps4j7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Radek Mitáček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Návrhy na rozšíření marketingové komunikace společnosti pro mezinárodní publikum společnosti
Veronika Ulrichová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Linda Chrudinová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Sociokulturní a jazykové faktory v marketingové komunikaci společnosti Corinthia Hotels
Yekaterina Zgurskaya -
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Aneta Nečasová -
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Monika Prokopová