Koncept komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky a integrované výzkumné strategie – PhDr. Lucie SMÉKALOVÁ, Ph.D.
PhDr. Lucie SMÉKALOVÁ, Ph.D.
Doctoral thesis
Koncept komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky a integrované výzkumné strategie
The Concept of Community Education in the Context of Integral Andragogy and Integrated Research Strategies
Anotácia:
Disertační práce se zabývá teoretickým dokazováním a empirickým ověřováním konceptu komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky. Jejím cílem je: vytvořit teoretický rámec komunitního vzdělávání v sociálněvědním poli integrální andragogiky a popsat, jak je komunitní vzdělávání vnímáno očima respondentů ve vztahu ke společenskovědním paradigmatům jak na území České republiky, tak na území …viacAbstract:
This dissertation deals with the theoretical proof and empirical validation of the concept of community education in the context of integral andragogy. Its objectives are: to create a theoretical framework for community education in the social scientific field of integral Andragogy and describe how community education is perceived through the eyes of the respondents in relation to social-science paradigms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zverejniť od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Prof. PhDr. Dušan Šimek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMÉKALOVÁ, Lucie. \textit{Koncept komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky a integrované výzkumné strategie}. Online. Dizertačná práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qqoyxf/.
Jak správně citovat práci
SMÉKALOVÁ, Lucie. Koncept komunitního vzdělávání v kontextu integrální andragogiky a integrované výzkumné strategie. Olomouc, 2014. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyDoctoral programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Problematika vzniku, organizace a řízení komunitní školy
Jan HOLUB -
Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy
Eva JAROŠOVÁ -
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
Eva Jarošová -
Základní škola jako komunitní centrum obce
Martina Holeková -
Verifikace pravděpodobnostních rozdělení chí-kvadrát testem a její účinnost v závislosti na způsobu rozdělení dat do tříd
Vojtěch Sikora -
Využití chí kvadrát testů na příkladech experimentálních dat s využitím Geostatistical Analyst v softwaru ArcGIS
Markéta Papaková
Názov
Vložil
Vložené
Práva