Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku – Petr ŠPRINGER
Petr ŠPRINGER
Bakalářská práce
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
Application programming using XNA Framework
Anotace:
Tématem této práce je naprogramování aplikace v XNA frameworku. Cílem je vytvořit hru pro více hráčů na jednom stolním počítači . Jedná se o 2D střílečku využívající sprity, vytvořené pomocí online editorů a programů na editaci obrázků. V teoretické části se zabývám úvodem do .NET frameworku, úvodem do programovacího jazyka C#, problematiky objektově orientovaného programování, obecným pojetí tvorby …víceAbstract:
The topic of this thesis is the programming of application in the XNA framework. The goal is to create a local multiplayer game on one desktop. This is a 2D action game, which uses sprites created by online editor and some picture editor. The theoretical part of the thesis deals with basics of .NET framework, basics of C#, describing of object oriented programming, general programming of games and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radim Remeš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPRINGER, Petr. Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Čisté objektově orientované programování.
Hana Křížová -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Software pro podporu výuky objektově orientovaného programování
Pavel Bory
Název
Vložil
Vloženo
Práva