Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi – Eva Kandarasová
Eva Kandarasová
Bakalářská práce
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Telephone and Chat Crisis Intervention Use in Practice
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití telefonické a chatové intervence v praxi. Cílem práce je zjistit využití telefonické a chatové krizové intervence z pohledu klienta, a také zhodnocení průběhu poskytované telefonické a chatové krizové intervence. V empirické části byl zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, přičemž bylo zjištěno, že 48,3 % respondentů využilo telefonický kontakt …víceAbstract:
This dissertation delves into the use of phone and chat intervention in practice. The aim of this paper is to evaluate the experience of phone and chat crisis intervention from a client's perspective and to offer an assessment of the process provided by phone and chat crisis intervention. The empirical part of this research applies a quantitative method. It was found that 48.3% of respondents made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Šárka Faltová
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kandarasová, Eva. Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi. Havířov, 2021. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola PRIGO, z.ú., Vysoká škola PRIGO, z.ú.Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Vysoká škola PRIGO, z.ú.Bakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Telefonická krizová intervence a její využití ve Zlínském kraji
Simona Halaburková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Vilma JANOUŠKOVÁ -
Telefonická krizová intervence jako forma pomoci dítěti v krizové situaci
Eliška Menoušková -
Telefonická krizová intervence v souvislostech
Libor SECHOVEC -
Telefonická krizová intervence a podmínky pro její výkon v sociálních službách z hlediska vzdělání
Martina Lešáková -
Telefonická krizová intervence pro seniory
Natalie Friebelová -
Proměna telefonické krizové intervence v ČR po začátku války na Ukrajině
Jakub Mothejl -
Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie
Anežka Foltýnová