Eva Kandarasová

Bakalářská práce

Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi

Telephone and Chat Crisis Intervention Use in Practice
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití telefonické a chatové intervence v praxi. Cílem práce je zjistit využití telefonické a chatové krizové intervence z pohledu klienta, a také zhodnocení průběhu poskytované telefonické a chatové krizové intervence. V empirické části byl zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, přičemž bylo zjištěno, že 48,3 % respondentů využilo telefonický kontakt …více
Abstract:
This dissertation delves into the use of phone and chat intervention in practice. The aim of this paper is to evaluate the experience of phone and chat crisis intervention from a client's perspective and to offer an assessment of the process provided by phone and chat crisis intervention. The empirical part of this research applies a quantitative method. It was found that 48.3% of respondents made …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Šárka Faltová
  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kandarasová, Eva. Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi. Havířov, 2021. bakalářská práce (Bc.). Vysoká škola PRIGO, z.ú.. Vysoká škola PRIGO, z.ú.

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola PRIGO, z.ú., Vysoká škola PRIGO, z.ú.